joel kinnaman whats up???

Hej på er! Vet ni vad jag gör? Jag pluggar! Det är faktiskt helt otroligt, fast om jag skall vara ärlig sitter jag och bloggar och kollar på facebook samtidigt. Men jag har lite stuff som jag tänkte göra innan jag åker till Österrike, det är ju jobbigt om jag skulle drabbas av skolångest där nere så det är lika bra att ta tag i skiten nu eller vad tycker ni?
Idag har jag varit i skolan och gått på två lektioner, den första var biologi breddning där lär vi oss allt om fåglar och dess läten, det låter väl intressant? eller inte. På andra lektionen skrev jag om operans tidiga historia och den komiska operans historia, låter lika intressant eller hur? Jag tycker i alla fall att det är ointressant, jag skulle gått bygg för jag gillar att slå spikar i plankor, limma ihop träbitar och såga!

Imorgon ska jag och Klara gå på bio, vi ska se snabba cash och jag vet faktiskt inte om jag kommer att orka med Klara för att jag vet varje gång hon ser joel kinnaman kommer det ploppa ut hjärtan ur hennes ögon och jag vet faktiskt inte om jag orkar det. Men whats up med all hysteri om joel kinnaman enligt mig är han as ful, det är bara för att han är känd som alla tjejer drömmer om han, sluta tönta er nu tjejer han är AS ful.   





Nu ska jag dra mig pusss puss, fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0