asså, vilket jävla party eller inte.

Jahap då blev det en fittig(ursäkta mitt ordval men när jag är irreterad så blir mitt ordförråd mycket litet) hemmakväll i alla fall, kul eller inte. Ne men seriöst, jag ska ha något ikväll som heter Fannysdiscotek det går ut på att jag sitter i mitt rum med lite alkoholiga drycker och dricker upp dem!

Hoppas att alla lika partysugna människor som mig har det kul på krogen och firar att det bara är 150 dagar kvar i skolan, önska att jag också fick komma och fira men vad är ett firande utan att ha någon talle att fira med det är = inget kul firande.

Hejdå från en butter partypingla som snart låser in sig på sitt rum.

Jävligt kul att jag ser ut som en fet flodhäst också.

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Allt bra denna tisdag?:)

kram! ♥

2010-01-05 @ 21:00:47
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0