allt blev en pannkaka men det löste sig

Hej på er alla mina vänner och ovänner, igår blev det inte alls något fannysdiscotek utan jag satte mig på bussen mot Skövde för att dricka öl där. Vi hamnade på en förfest hos Miffis klasskompisar det var kul de dansade och sjöng men jag satt mest och drack mina öl. Sen drog vi vidare till vatra och jag var på top, men sen efter någon timma lyckas jag självklart tappa bort mitt bankkort men vid ett så fick jag tillbaka det, de var tomt.
Nu är jag i alla fall hemma från skövde staden som ingen behövde och ska snart käka mammas pannkakor, MUMS.



Kommentarer
Postat av: VK

Risig natt??

2010-01-06 @ 16:35:59
Postat av: fanny!

den var kall sov i en snödriva

2010-01-06 @ 16:52:22
URL: http://dothatdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0