sunday night, late night

Hej på er! Jag sitter just nu hemma hos Hedda i Göteborg, klockan är snart halv fyra och ska väl krypa till kojs snart antar jag. Det var skönt att träffa henne, vi har spenderat lite tid med aset och Joel också. Joel är en fin prick, det var därför jag målade en svart prick i hans ansikte och med den pricken åkte han hem trots kylan ute.

Nej nu ska jag försöka sova, ska försöka hitta vart man släcker bara och sedan lyssna på lite hiphop. Imorgon ska jag till stan och köpa solpuder. sov gott era sötnosar, haha naeii.

En bild på min när jag var blond, ganska coolt att sitta i skogen och spela gitarr va.

FANNY

Kommentarer
Postat av: m

haha, jag skrattade ihjäl mig idag. Ska du åka med tvillingtöntarna till kreta?!!

2010-02-22 @ 17:58:41
Postat av: fanny!

Hej vad kul att du skrattar ihjäl dig! berätta mer, vilka är tvillingtöntarna?!!?!?!!!

2010-02-22 @ 18:25:47
URL: http://dothatdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0