stockholm

Nu kommer en liten update från oss i Stockholm, ska försöka sammanfatta de tre dagarna så bra som möjligt.
I tisdags satte vi oss på tåget mot Stockholm efter en natt med för lite sömn, tågresan gick bra och efter några timmars tågresa så var vi framme i huvudstaden. Vi tog bussen till Klaras systers lägenhet för att ta hand om två söta barn som hade feber och efter det så åkte vi till lägenheten. Vi lagade (eller rättare sagt jag) mat och sen kolla vi på film och gjorde inte så mycket mer, somnade vid tio och klockan halv nio var vi pigga och glada för att ta en runda på stan.
Stockholm är fint, men jag saknar Göteborgs spårvagnar, jag köpte smink på make up store för 500 kr det sved lite faktiskt men jag antar att det var en bra investering. På kvällen åkte jag och Klara till några vänner för att dricka lite öl med dem, egentligen skulle jag och Klara vara hemma i lilla Lidköping redan idag, men klara blev sjuk magen spökade så vi struntade i tåget och stannade kvar..







Kommentarer
Postat av: sanna

åh så söt du är!!! vilka var ni hos i estocolmo? mår klara bra nu?

2010-02-18 @ 23:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0