paradise hotel över, vad ska jag nu göra.


Snart smäller det. Snart är det paradisefinaldags. Jag hejar på Pontus, det skulle vara riktigt kul om han vinner allt. Men det gör nog förmodligen Jackie. Pontus är klockren! Jag ska traska i snö till E & Ps lägenhet för att se finalen där. Hoppas jag inte dör i någon snödriva på vägen, jag vill ju så gärna så den här finalen.


UPDT: Jag skulle nopra bort lite grova hårstrån på min lillebrors ögonbryn innan det här kortet togs. Han klarade inte pinan så jag kom med den galanta idén att raka bort det värsta. Gullig syster som jag är skapade jag den fina tjejbågen, tog lite extra med andra ord. Han blev liiiiiite suris. Så går det när man försöker se bättre ut än vad man gör, man ska inte exprimentera med saker man inte hanterar. Man ska inte be syster heller. Syskonkärlek när den är som bäst! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0