no cars go


Sitter i mitt icke ännu städade rum och knarkar halstabletter. Min syster har varnat mig för dessa, dom har laxerande effekt. Men dom är ju så rackarns goda. Och jag har ont i halsen. Känns som någon retar och kittlar med en fjäder i halsen. Om detta är början till en förkylning då.. då.. DÅ blir jag arg. Jag vill verkligen inte vara sjuk när jag har världens roligaste vecka framför mig.
Nej, dags att trycka ner fler laxerande halstabletter i munnen. Imorgon är det skola och jag är inte så glad för det. Fast sen ska jag och Fanny till Göteborg. Det får mig att smygle lite grann iallafall.
Nu ska jag sova. Sköt om er.

Kunde vart snor men det är kebabsallad.

Snedsträck Jenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0