Lipig som klara

Blev så himla ledsen nu när skolan ringde och sa till mig att jag ska vara på museet imorgon 12.10. Men jag tror inte att jag kommer att vara det, för när man är där somnar man bara + plus att dom sa att jag kommer ha massa lektioner på fredag, så kan dom inte göra jag hade ju planerat andra saker som att åka till Göteborg redan imorgon tex. Jag skulle ju köpa den där tröjan och klänningen för tusan kan inte lärare ha förståelse, blir så himla frustrerad.

Men nu ska jag sluta gnälla på dem, men de är inga fina människor i mina ögon just nu.
Fick hem ett par googles idag para för att jag är så himla populär dom kostade ingenting och är vita plus att man kan se sig själv i glaset ganska smuud tycker jag.




FANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0