hallå där kött och blåbär


Inatt drömde jag en mardröm. Ryckte till och vaknade helt kallsvettig och med bultande hjärta. Sen vågade jag inte somna om eftersom rädslan att drömma om samma sak var för stor. Jag kände mig som en darrig älg som precis hört startskottet för älgsäsongen. Så vad gör jag? Jo, jag trampar ner till syster min och lägger mig bredvid henne. Håhå. Jag är arton år, drömmer en förjävla obehaglig mardröm och kan inte sova ensam. Bevisar vilken mes jag egentligen är.

Idag har pluggat lite i skolan. Det var jag och café Klaragänget där. Vilken gemenskap vi hann få. Eh, icke.
Nu ska jag nörda mig lite på Tradera innan jag drar iväg på fikakväll. Sen tänkte jag paxa min syster natten lång.
Ciao.



Kommentarer
Postat av: Maja

cool bild!

2010-02-17 @ 22:13:33
URL: http://freeshy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0