funfun

Godmorgon på er, idag hade jag ingen skola vilket var riktigt skönt!
Det är riktigt fint väder ute idag, och jag behöver sitta inne och plugga men jag är faktiskt snart klar med en utav sakerna jag behövde göra! Lika bra att göra dom idag så att jag slipper dom på lovet, för då vill man ju ha det kul.
Det var länge sen jag var hemma på ett sportlov faktiskt, brukar alltid vara iväg och åka skidor/snowboard så jag får väl hoppas att det händer något kul i alla fall..

Sorry för att ni får höra om plugg, jag vet att det är sjukt tråkigt!
Men ni kanske har några frågor till oss? om ni har det är det bara att fråga, det är alltid kul! Så kanske vi kan försöka besvara dom genom att göra en videoblogg? fråga på nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0