fryser

Jag fick ett sms av Klara nyss hon sa åt mig att blogga och då frågar jag mig själv vad ska jag blogga om? för det enda jag gör just nu är att plugga och hur kul är det att skriva om?
Men jag kom på en sak jag kan ta och berätta, imorgon ska några tjejer i min klass ha något som de kallar för bytt blir nytt om jag inte är helt ute och cyklar, men de ska iallafall ha en liten modevisning på kvällen så jag och Klara ska hjälpa till att sminka och fixa håret.. vi får väl se hur det går!

Ne nu tar jag ett break från pluggandet och hoppar in i duschen, puss!
för er som inte sett klippet är det jag som visar hur det går till när jag ska duscha. Intressant va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fanny vad heter låten?

2010-02-03 @ 18:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0