Feb. 23, 2010


Godmorgon! Idag blev juicen jag gjorde vinröd, asgod. Godare än igår, definitivt. Jag är uppe med tuppen. Det bara blev så. Jag öppnade ögonen. Jag såg. Jag blev skitarg!

Jag lånade ut min skidhjälm till min lillebror under förra veckan. Jag hade några regler han var tvungen att följa om han skulle åka i min hjälm, den ena var att inte klistra några klistermärken på den.

Han har klistrat klistermärken på den. Balleklistermärken dessutom. Nu vilar hjälmen lugnt och fint här på köksbordet. Någon ska få spö och tandställningen utdragen vid hemkomst efter skolan. Sånt här gör mig så arg att jag kokar. Det är inte första gången han klistrar ner mina grejer med klistermärken heller. Snorunge!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0