drygt


Igår tog jag och några andra jenter en nostalgitripp i gamla fotoalbum och filmer. Det var himlans trevligt. Speciellt chokladkaffet som det bjöds på också. He he. Två av mina favoriter i ett.
Idag har jag mest sovit, upptäckt ännu två hål i mina tights och micrat mat. Börjar bli riktigt bra på att få mat att smaka gott i micron. Vill ni ha micromatstips och höra några smaskiga microhemligheter? Kontakta mig och ni kommer leva på billy panpizza resten av livet efter mina toppentips. Ehm.
Hann med en liten sväng på stan idag också men hittade inget. Som vanligt. Därför funderar jag på en Göteborgsresa imorgon. Egentligen gillar inte min plånbok såna resor men så får man inte tänka. Pengar är inte allt i livet, det har mamma sagt. Så ja, imorgon reser jag neråt.

Och en till sak om mat. Jag är nyttig nu. På riktigt. Inga fler räffliga, kryddiga och kärlekshandtagsframkallande chips i mitt liv. Hej då halvuppätna chipspåse. Rest in peace.

No more chips.


Mitt nya healthy jag. Sjögrässmoothies, here i come.
(Gillar att blanda engelska och svenska ord i meningar. Låter mer fresh.)


Kommentarer
Postat av: georgia

felix eller findus fiskgratäng är asgod! den stoppar man iofs in i ugnen, klarar du de tror du? HE-HE



pusss

2010-02-19 @ 19:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0