Catscats


Hej på er, jag kom och tänka på en sak nu. Ni kanske tycker jag är konstig men såhär är det, jag kom och tänka på alla katter som brukar snurra omkring fulla på gatorna i mitt kvarter, dom är borta dom har kanske däckat i en snödriva och dött. Om dom har det så gör det inget för katter är snuskiga och opålitliga, onda fast det har inte alla människor kommit på än. Jag gillar bara en katt, han är rädd för diadem och brukar ligga på min mage och spinna, kurra eller vad man nu säger.

Ne nu ska jag baka kladdkaka muffins!

Hur söt är inte jag och katten på denna bilden? best friends love you kittu!



Kommentarer
Postat av: evelina

vill ta dina fräknar och sätta dom på min näsa iställllllet!

2010-02-28 @ 19:07:01
URL: http://lyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0