butt


Jag är lite halvt butter. Eller det blir fel uttryck. Jag är stressad över skolan och allt som behöver göras och därför känner jag mig butter. Så det var inte helt fel ordval ändå.
Men. Jag har i skrivande stund bestämt mig för att sätta igång på allvar nu. Eftersom jag åker till London nästa vecka och helgen är i stort sett fullbokad så får jag lägga all krut denna snöiga torsdag. Kommer jag hinna? Nej. Men jag kommer åtminstone hinna börja och det är bra. För jag har fanimej inte börjat på nånting!
Yeeeeeeeeeeeeeeah. *Djävulstecken*


Butter Jenni. I själva verket en full Jenni.

Buttert väder. I själva verket ganska bra väder eftersom vi slipper skolan.


/ Jenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0