bla.bla.bla.

Jag vet inte vad det är med mig, men det är så mycket som snurrar runt inuti min hjärna just nu. Jag skrev ju om skolångesten jag fick men kan berätta en sak, den är borta nu. Istället för att tänka på den så tänker jag på en annan sak, nämligen studenten. Tänk er om 100 dagar så tar jag studenten, då är jag fri från allt som har med skola att göra i alla fall ett tag. Jag kommer sväva på moln i två veckor, jag kommer vara så lycklig.

Men tillbaka till allvaret. Fick en macka av mamma nyss, det var förlite smör på den inget illa menat. Men jag fixa till det, smör är as gott.


Kommentarer
Postat av: fanny

Smör är så jäkla gott! Mums

2010-02-24 @ 20:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0