träning

Hej nu är jag hemma från skolan igen och ska snart sätta mig på vår motionscykel faktiskt, jag har tröttnat på att kolla mig i spegeln och känna mig tjock. Jag vet jag är inte fet men jag vill få fastare kropp, bli uthålligare och få upp min koncentrationsförmåga. Så istället för att lipa om de så ska jag ta tag i det.
Idag tog jag bort min Facebook också ska försöka att hålla mig ifrån den fram till sommaren, facebook tar tid, facebook är dumt, facebook är för folk som inte har något att göra, facebook är för folk som vill spionera på vad andra gör, facebook är till för tjejer och killar som precis blivit singlar och måste se vad sitt ex gör.
Känner att jag behöver lägga tyngd på annat tex skola, familj, vänner, träning osv.


Nu ska jag träna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0