Hello im back from the dead.

Hello, nyfikna på mitt liv? Jag förstår er..
Jag tänkte att jag skulle berätta lite för er vad jag har gjort i veckan eftersom ni bara måste veta.
Måndag- Jag vaknade så tidigt som klockan 7, jag klev upp och tittade ut genom mitt stora rena fönster som varken har gardin eller vad man nu kan ha som skydd, så grannar om ni såg mina tits denna vackra måndag morgon så bjuder jag på det!
Klockan åtta började mina vackra slanka smala ben att ta mig till skolan där jag...hum minns inte vad jag gjorde hehe. Efter en lång och slitig dag gick jag hem och bestämde mig för att åka på bio i grannstaden Skövde. Flickan från ovan fick det bli.
Tisdag- Åh sovmorgon det kan inte bli bättre på en tisdag, fick dock gå upp lite tidigare eftersom tandläkaren skulle kolla på mina tänder. Så i kanske 20 minuter låg jag där och gapade med min stora mun, tur att jag inte är som Lotta för hon var väl en riktig skitunge hos tandläkaren.. kanske borde börja med det eftersom jag inte får överraskningar längre. Efter tandläkaren käka jag godis, drack läsk, rökte, snusa, åt frukt och drack jos.
Onsdag- Då skolka jag precis som alla andra i klassen(typ).
Torsdag- Sista skoldagen, gött tänker jag och trippa glatt iväg till skolan för att ha prov på fågelläten och självklart eftersom jag är jag får jag alla rätt.. inte så ovanligt eftersom jag är så smart.
Fredag- Åh shit nu är det helg woowoowoww tänker vissa ja, jag måste studa hela natten och dagen för att bli klar med mitt projektarbete.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0