trubbel


Då var det fredag. Jag är risig. Och jag har fortfarande skrivkramp från nationella provet i svenska i förmiddags. Jag gissade att jag skulle vara den sista kvar i klassrummet och visst var det så. Klockan tjugo över tolv var jag färdig. Hur kan jag vara så seg?! Skyller på pennan. Dåligt vässad.
Ikväll är jag tyvärr tvungen att plugga mer. Försöka iallafall. Det svider lite i mina hjärnceller och handleder att behöva sitta en fredagskväll och studera. Som tur är kommer min lilla räka och hjälper mig skaka fram mina pluggknölar. Och klia min rygg. He he. Sen ska jag belöna mig själv med en megastor Marabou. Jag skiter i om jag ska vara nyttig, jag är kvinna och en kvinnor behöver choklad.
Nej, om jag skulle dricka upp mitt kaffe och hoppa in i duschen. Jag luktar plugghäst.





Roliga bilder............

Kommentarer
Postat av: Johnny Thunder!

Stor glas! Glass, menar jag! fast den är god....jag har ätit den. Snygg mugg. Snygg tjej. hejdå.

2010-04-23 @ 16:31:14
Postat av: ViiiiiiiBiiiiii

åååh gooottt!! Som sagt du är cool och speicellt med en glass.

2010-04-23 @ 17:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0