uppdatering åhh

Hej våran varma och oaktiva blogg. Vad händer? Det är påsklov och vi alla tre är väldigt bizzi på olika håll. Igår var två tredjedelar på två födelsedagskalas. Först var det söta Sofia som fyllde 22 år och firade det med mexicansk lasange, sjukt god guacamole och bjöd på buckets a lá thailand. Efter tjejig dans till Eddi Meduza åkte vi vidare till Rikard som firade in sina 25 år med en fet tillställning på Galejan. jättetrevligt var det där, jag dansade i strumpor och åkte sen hem och skedade med Amanda och Emma. Amanda har jättefina nattlinnen med motiv som Nalle Puh på som hon gärna lånar ut. Jag funderar på att aldrig lämna tillbaka mitt. Hmn.
Idag är jag segtskönt trasig i kroppen och firar detta med sista avsnitten av skins i Majas stuga. Toast, skins och utdragna skämt ska göra min söndag sketabra! Åh det kittlar i kroppen, så skönt är det med sånna här dagar.
Hej på ett tag oaktiverade bloggen. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0