tandläkare re.

Tisdag, idag var jag på besök hos tandläkaren hon skulle kolla mina gaddar såklart och jag kunde nöjt lämna tandläkaren utan hål, men det kunde inte Klara hon behövde komma tillbaka 28 juni för att borra bort ett hål! Lite snuskigt ändå hon borstar nog inte sina tänder så bra, inte lika bra som mig i alla fall.
Nu är jag hemma igen efter en slitig dag(not), idag ska jag nog plugga också men vart ska man börja? miljöhistoria tror jag, hejdå!




Bild ett- innan jag gick till tandläkaren
Bild2- Klara får reda på att hon har ett hål plus massa småhål.
Bild3- Lite redskap Klara ska få använda när hon ska borra tanden!

Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha stackars stackars klara. och fina fina fanny

2010-04-20 @ 15:14:41
Postat av: hedda

haha, tandläkarens redskap ser fasen sjukt farliga ut!



Och vilken fin bild på dig fanny!

Snuskigt snykk

2010-04-20 @ 17:53:24
URL: http://heddot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0