skolllaaaaaa skolka skooola

Skola igen, tillbaka till stressen och i veckan måste jag plugga men jag kommer ha tid med det nu.
Idag har jag Historia och Svenska två lika tråkiga lektioner, sen blir det hem till plugget igen. Men nog om
skolan nu. Det är redan april, kan ni tänka er det börjar närma sig nu och jag är så spänd, det pirrar i hela
kroppen såfort jag tänker på det! Måste åka upp till farmor och ta en titt på min balklänning. Nu är det bara
44 dagar kvar till kreta också.
I vår ska jag hinna med att åka till Stockholm, göra klart mitt projektarbete(ångest), åka till kreta och ta
studenten! När man är nere och trött ska man tänka på allt kul man ska vara med om, då blir man glad!




Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0