Skolan är ett tipp topp ställe!


Hej på er kära bloggläsare!
Nu sitter jag i skolan och kollar på mina underbara krabbor som jag älskar så mycket, de är nästan som mina egna husdjur. Några sitter och skriver om afrika, andra lär sig olika fågelarter, Malin sitter och ser nervös ut eftersom hon alldeles strax ska ha matte C prov och snart ska jag ge henne en redig lyckospark i baken. Nu har ni fått en inblick hur det är att gå på vänerprogrammet.. Igår räknade jag ut en sak, en mycket speciell sak jag har bara 15 dagar kvar i skolan! 15 DAGAR!! Hur ska jag hinna med allt är då frågan, men eftersom jag är Fanny så vet jag att jag kommer fixa allt.

Idag är det sol ute igen vilket gör mig på jättebra humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0