Påsk tanter


Det var precis två påskgummor på besök här, jag tror det var första gången det kom påskgummor/kärringar hit så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra så jag stog och skratta åt dom när de sjöng en liten truddelutt för mig, men jag fick ett brev i alla fall. Det var ett fint eller fint och fint, ett typisk barnmålat ägg som det stod glad påsk på.

haha den sista bilden har inget med påsken att göra eftersom vi sitter med tomteluvor jag och min bror, eller jag vet inte riktigt vad det är jag har på huvudet. Tror att detta har varit ett julkort, det är väldigt fint att vi sitter och håller i grisar passar väl bra då jag blir kallad för minigrisen av en viss person, jag och grisen är ganska lika ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0