nu knyter vi oss


Nu är jag trött i ögat, som vanligt vid den här tiden. När ska jag växa upp och orka vara uppe hela nätterna som alla andra tonåringar? Jag gillar att sova för mycket helt enkelt.
I alla fall. Idag skulle jag dokumenterat min dag så fint och gjort en fet bloggupdate men det sprack då jag trodde min kamera blivit snodd. Det visade sig senare vara min lite smått virriga klasskompis Ellen som packat på sig den. Så atte, det får bli dagsdokumentation imorgon, kanske. Den här bloggen suger. What to do partners?

Min trötthet i en webcam.



klaris.

Kommentarer
Postat av: malin

vad anänder du för rouge klara:)?

2010-04-21 @ 08:43:09
Postat av: klara

vem är maaaalin hihi

det är nouba, nummer 52 om jag minns rätt!

2010-04-21 @ 08:47:02
URL: http://dothatdance.blogg.se/
Postat av: malin kron

det är bara lilla jag som undrar haha

2010-04-21 @ 14:50:12
Postat av: klara

jahaaa hihi :)

2010-04-21 @ 15:41:50
URL: http://dothatdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0