mellanmålsrock


Jag äter mitt mellanmål nu. Fil, müsli och kanel. Precis som Jenni. Precis som Jenni satt jag också kvar längst på nationella provet idag, eller näst längst. Jag blev klar minuten innan henne.
Nu är det fredag och jag varvar dans med filslevar här i köket. Jag vill äventyra som vanligt. Men vädret tillåter inte, skolarbetet tillåter inte och min kropp tillåter inte. Den här fredagen ska jag försöka sitta hemma, plugga ihärdigt, snegla på fredagstv med pappa, smöra skorpor åt mamma som är sjuk och brotta ner min lillebror. Det kan funka. Hoppas det funkar!

Johnossi till arvika också. Yippi!

min favvisremix

Johnossi – 18 Karat Gold - Redtop's 24 Carat Gold Dub


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0