it's bigger than hip hop

Nu faller mina ögon snart ihop. Jag är trött och lite smått mör i kroppen. Ett tecken på att jag haft en bra helg. Idag har jag lämnat Göteborg med Hedda. Vi fick sitta på trappen i tåget och på golvet satt en barnfamilj. Svettigt, godiskladdigt och högljutt. Idag tog jag även bort alla mina sms, det var lite vemodigt. Men det är faktiskt som att rensa bort lite granna i sig själv, det kan vara tungt att bära kvar vissa sms medans jag kommer sakna vissa. smsnörd som jag är. Göteborg var skitbra i alla fall. Igårkväll hängde vi lite på bliss, jag tyckte om bliss. Sen var vi även en sväng på nivå, trevligt också. Annars har vi gosat sketamycket och sett på skins sketamycket. Jag älskar skins!!!!
Jennis aprilskämt till mig idag var att hon och Johan sett ett rån. Maskerade män med vapen. Hela borås var i
kaos. Jag gick på det.
Nu ska jag varva ner den här dagen med te, dead prez och sen sova gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0