här, varsegod.


♥ Just nu, Johnossi – Sickness
Fanken att det regnar.
News. Nudlar är kass mat.
Mitt projektarbete är klart.
Inte mitt hip hop arbete. Men snart.
Imorgon är det nationellt engelska prov.
Pappa kommer hem från Kiruna idag.
Jag ska laga mat åt familjen tredje dagen i rad.
Jag gör bra mat.
Jag fryser, kliar mig själv på ryggen och snurrar fingret i håret. På samma gång.
Sandra Bullock har blivit mamma.
Idol-erik är singel, inte längre ihop med scentjejen.
Idol-Eddie är gay.
Kronandosan för snus har ny fashion design. För dig som ville veta eller inte hittar dosan längre.




Kommentarer
Postat av: Anonym

och du är lik prinsessan madelene :)

2010-04-28 @ 20:22:17
Postat av: Mamma Sjöstedt

Du är tom vackrare än Prinsessan Madeleine!!!

2010-04-28 @ 22:42:33
Postat av: klara

åh men mia då!!!!

2010-04-28 @ 23:01:44
URL: http://dothatdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0