har feber, det suger


Hejsan allihopa! Nu är det såhär att jag har fått feber. Det suger. Mamma säger att det var för att jag låg för tunnt klädd på verandan igår och solade. Det är nog gött för henne att skylla på det. Jag tror att det är för att jag inte har varit sjuk på ett tag och nu var det dags.
Så nu har jag sovit i asmånga timmar och är fortfarande trött. Jag vill inte vara sjuk. Jag ska ta två till alvedon och sova bort den här sjukan.
Igår kom en saknad vän hem efter två år i Australien. Det firade vi med att överraska henne i hennes vardagsrum. Vi käkade glass och myste, sen somnade jag halvt, förmodligen på grund av sjukan.

Nu bäddar jag ner mig igen, lyssnar på gött och anstränger mig så jag är frisk imorrn!

Mia – Hombre
Mos Def – Supermagic
Dizzee Rascal & Armand Van Helden – Bonkers - Radio Edit

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte ni tre goa tjejer langa era spotify listor? :)

2010-04-14 @ 19:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0