för gött


De senaste dagarna har jag haft det gött. För gött. Jag har glassat, parkat, mysat och tatuerat mig. Vet dock inte om handen var det bästa alternativet men eftersom det är ett sådan barnvänligt mönster tror jag inte det blir några problem med framtida jobbsökningar. Eller? Nöjd är jag iallafall.
Nu ska jag och min kärring kolla på skräckfilm. Tur att jag har ett sådant muskelberg i sängen som kan krama om mig när det blir spökligt läskigt. He he. Äh. Jag har nerver av stål.

Vi har käkat för god mat också. Så god att den förevigades på kort.


En kille med pollenallergi.

Min nya tatoo(Tattoo? Tato? Tacos?). Var först inne på en tribal men det fick bli en mer old-school kanin med baseball istället. Hel nöjd.

Trevlig kväll smurfar.
/Jenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0