skeleton boy

Det här är Rune. Han är lite av en benig figur. När jag först såg honom var han bara ben och kotor och låg i en läskig pappkartong. Jag försökte febrilt sätta ihop honom till hans rätta jag men lyckades inte helt. Hans ben sitter åt fel håll och hans huvud trillar av titt som tätt. Men tycker ändå jag lyckades ganska bra för att inte ha någon särskild talang i skelettpussel.
Här är han iallafall. Den plastiga, beniga, livlösa och skrämmande Rune.




På tal om skrämmande ting. Det är Halloween i helgen och jag vill klä ut mig till något läskigt/coolt/oigenkännbart/megawowfanvadballt men fantasin har flytt iväg just nu. Eller, har nog aldrig haft någon fantasi.
Så jag ber er snällt att hjälpa mig att komma på något jag kan va. Alla förslag är bra förslag.


Kommentarer
Postat av: Larsed

Du kan klä ut dig till Sverker Olofsson från Plus på svt. Bara ett tips asså...

2009-10-29 @ 22:32:27
URL: http://jlarsed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0