pannkaksfrukost

Imorses lagade Klara pannkakor till frukost till mig och henne. Vi hittade en Kungsörnen färdigblandad pannkakspåse med pulver i som man bara skulle hälla i vatten i och sen steka och köra. Lätt som en pannkaksplätt helt enkelt.
Jovisst, det var enkelt och gick relativt snabbt, men. Resultatet då? Dom såg ut som mögliga maneter, smakade gummi och kan lika gärna användas som isolering till väggar. Dom var vidriga. Men med två liter sylt på så gick dom ändå ner i våra små magar.
Efter en intressant smakupplevelse till frukost packade vi våra väskor och begav oss åt två olika håll. Klara till sig och jag hem till fina Vinninga. Och här sitter jag nu. Med en bygg t-shirt på mig liggandes i sängen och funderar på om jag ska ut och springa eller inte. Det är ju så kallt! 






Kommentarer
Postat av: madde

Jätte fina bilder :)

2009-10-31 @ 01:06:11
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0