en nykter fredagskväll

På vägen från Fannys hus till resecentrum mötte jag följande typer.
- Ett gäng fulla moppekillar som skrek fram en visa om motorer och att sätta på brudar. Vilka stämmor. Inte.
- En kräkandes kille med fez.
- Två kacklandes fjortisar vinglandes hand i hand i för höga klackar.
- En alkoholist med en rottweiler.

Det var den sistnämnde som skrämde upp mig ordentligt. En ordentligt berusad alkis som dessutom har en hund som käkar bebishuvuden. Typ. Hur ska detta gå. Dom ska med samma buss som jag. Rottweilern, alkoholisten och lilla jag!
Som tur var raggade alkisen upp någon tjej utanför bussen och hela familjen Alkis satte sig längst bak i bussen och började slafsa. Puh, tänkte jag och satte mig längst fram.

Slutet gott, allting gott. Nu fryser jag och ska krypa ner under täcket. Natti.




Kommentarer
Postat av: linnea

hahha fint! =)



och jag tar det lungt ibland ;) hahahha

2009-10-31 @ 02:46:25
URL: http://linneadalihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0