dröm

Inatt drömde jag en dröm och jag trodde att jag skulle få fnatt när jag vakna, Drömen var så värklig att jag faktiskt trodde på den när jag vakna. Men ni vet ju hur drömmar är, de är suddiga och man minns bara vissa delar och har ni tänkt på att när man drömmer är det svårt att se personers ansikten.
Men eftersom drömmen är suddig ska jag försöka att förklara den på ett bra sätt därför berättar jag om när jag vaknar, min Alarm klocka ringer och jag undrar, varför ringer klockan jag ska ju inte till skolan (jag är helt säker på att jag inte ska någonstans). Alltså jag ska ju på railjam i Göteborg idag men i drömmen skulle jag inte dit, och hjärnan var också helt säker på att jag inte skulle iväg. Så jag var faktiskt lite ledsen när jag vakna, jag hängde helt enkelt läpp. Men nu är jag tillbaka i verkligheten. Frågan är hur pojkarna jag ska till Göteborg med mår, undra hur pigga dom är idag.
Jag drömde om Klara och Jenni också. Men tyvärr kan jag inte sammanfatta dem.

Drömmen är såhär suddig.


FANNY


Kommentarer
Postat av: Sofieolsson

Svar: haha nej då det är du inte :)

2009-10-31 @ 10:26:33
URL: http://soofieolssson.blogg.se/
Postat av: polisen

Någon måste lära Fanny det svenska språket.

Hon stavar fel och använder , på fel ställen.

Gör om, gör rätt...

2009-10-31 @ 13:28:43
Postat av: fanny

polisen sluta läs din jävel

2009-10-31 @ 16:12:30
Postat av: BAleeeeeex

Jag är den ända som har dött i min dröm

2009-10-31 @ 16:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0