02.48 onsdag natt torsdag morgon

Nu sitter jag här själv i mitt rum, jag har öppnat mitt fönster så att höstluften kommer in i mitt rum som just nu doftar en blandning mellan tjej, vanilj ljus, julmust, snus och kanske fis och bränd plattång.
Idag har jag Fanny stina maria sjöstedt spenderat hela dagen(nästan iallafall) med mina små gummor Klara och Jenni. Vi var i skövde, jag köpte ingenting, Klara var pank. Men Jenni hon köpte minsann en Leopard BH!! vi gick runt och kolla i alla tråkiga affärer, sen åkte vi hem. Gick hem till mig och började fixa med bloggen, Jag tänkte köra en snabb och framför allt kort presentation om mig.

såhär ser jag ut. Slut.











Kommentarer
Postat av: fille

de va därför det va sånt liv här igår..;)

2009-10-29 @ 08:42:50
Postat av: BananMuhamed E+V+L!

HAha :)

Kladdkaka är jäätegott! :D Jag åt precis upp min...så nu är den tyvärr slut :P

Ha en bra dag



Kram:)

2009-10-29 @ 10:57:14
URL: http://bananmuhamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0