Dothatdancemoveonthefloor

Snart är det helg, det är både roligt och tråkigt, blandade känslor helt enkelt. I veckan har vi haft höstlov, och nu när helgen närmar sig innebär det att höstlovet snart är slut och pluggångesten sakta börjar smyga sig på mig bakifrån. Men som jag har längtat efter denna helg, det händer så mycket så att jag inte kommer hinna med allt.

  

På både fredag och lördag kommer det vara railjam, på fredag håller det till i Lidköpings på torget och jag lovar det lär bli fett, dagen efter alltså på lördag kommer det vara i Göteborg vilket HELG!

   

På kvällen (lördag) kommer det ju självklart firas, det är halloween och helg, varje gång jag säger eller skriver halloween tänker jag på när jag var liten. Det var så att jag aldrig kunde lära mig att stava till halloween, men det är ju inte alls svårt.

Jag antar att de flesta som bor i Lidköping stannar här och går på strand, men det gör inte jag. Jag vidgar mina vingar och tar mig till storstaden Göteborg. Där kan jag tipsa om Club Milk(storan) och Secondhands filmpremiär(valand, avenyn) finns säkert massa roliga ställen, men just här kommer jag hålla hus, Jenni är på strand och klara är hihih hon är hemma mm.
Utklädnad= Amy winehouse

Nu ska jag ta mig i kragen, duscha städa klart mitt rum och komma på en presentation om mig.
 
Fanny är ingen bunny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0