KONTAKTANNONS



HEJ! Jag är Klara. En av tre. Jag är den största men också minsta tjejen. Störst är jag i mått, minst är jag i ålder. Jag är sjutton år och jag har börjat acceptera det. Fast om ca 2 veckor fyller jag arton. Det blir kul. Jag tycker om att sminka mig men kanske inte så mycket som jag gjort på bilden, det var mest för jag skulle vara lite spexig.. eller sexig. Jag vet inte. Jag är väldigt bra på att göra pannkakor.. från grunden. Inte pulverpannkakor då alltså. Det är skit. Om man vill impa på mig ska man kunna riktigt tunga rapplåtar utantill. Jag håller själv på att lära mig lite cypress hill låtar utantill, ska försöka få Jenni och Fanny med på detta med så kanske vi startar ett coverband till och med. Vi får se lite granna, just nu gör vi mest vad vi känner för. I helgen ska Jenni och Fanny dansa. Inte jag för jag är bara sjutton.

over and out


Kommentarer
Postat av: j

insane in the membrane

2009-10-29 @ 17:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0