att köra

Jag kom precis hem från en lång promenad i en vacker och stillsam skog, höstens färger är bra fina. Det enda som saknades var en varm stickad tröja och en herre som är i bali, då hade det vart bra. Istället fick jag umgås med mamma men jag klagar absolut inte, hon körde mig till ett ställe där jag aldrig har varit förut. Vi gick och gick, kollade lite på vattnet plaskade lite med skorna. Jag hade såklart med mig kameran, men klantig som jag är glömmer jag minneskortet i datorn hemma. Så tyvär blev det inte några vackra höstbilder..
Påvägen hem körde jag bil och det går bara bättre och bättre för varje gång nu, jag fick inte ens kärringstop! (men handsvett fick jag allt). Nu sitter jag i mitt rum och äter ett äpple, det är väldigt gott. Tänkte städa mitt rum nu, nackdelen med att vara brunhårig är att dom bruna håren syns mer än dom blonda hårstråna, men jag trivs bra som brunett så det är smällar man få ta.



fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0