weekend warriors


söndag förmiddag. Mamma donar med söndagssteken som jag kommer att ta stor del utav. Helgen har varit bra! Min födelsedag firade vi hos mig/fanny. Stadt toppade inte mina förväntningar, vilket jag redan visste, tyvärr. Igår, lördag tänkte vi fortsatt i samma spår som fredagskvällen men eftersom att våra kroppar var tillräckligt möra efter fredagen så valde jag att lägga mig i soffan med mamma och pappa, bror, vitlöksbröd och brie. Vi såg mammut, jättefin film. En sån där film som jag blev hemskt sentimental utav vilket senare resulterade i att jag grät i kudden innan jag somnade. Nu blir det söndagsgos tills vidare. Steken kallar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0