we drink to die, we drink tonight


Igår var meningen att jag och Klara skulle ha en riktig lugn myskväll med film, god mat och massa chips. Det vände ganska snabbt när Klara plockade upp rosévinet. Vi bestämde oss för att upptäcka Lidköpings uteliv denna lördag och fann ganska snabbt några partysugna apor. Tyvärr var jag för.. vimsig(?!) att jag helt glömde bort att ta med mig kameran ut på våra äventyr. Den fick sig en lugn kväll istället liggandes på köksbordet tillsammans med våran chipsskål. Den njöt säkert.

Jag förstår nu varför jag borde ha en såkallad vit helg. Vakna upp utan ångest, huvudvärk och med kebab mellan tänderna. Låter ju helt underbart faktiskt. Får ta en sådan framåt jul. He he he.


Woho. Vi klippte av våra festivalband. Skönt, nu kan handleden andas igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0