we are the people

kvällen är ung och ikväll är Klara kungen här i djungeln, jag har förhoppningar och jag hoppas att klaras kväll blir lika lyckad som hon hoppats på. Dock vet jag att förhoppningar om en kväll inte leder till något, damn girl. Ikväll ska vi dansa och ha det så himla kul, men ingen vet vad som kan hända på stadt faktiskt. Nu ska jag och alla andra fortsätta dansa. Hoppas att alla som läser en jävla fucking kommentar, sjukt irrenterande så fukk u bitches!

vi kommer tjata om kommentarer med vi tycker när det är många som läser borde de kommentera och peppa oss och såhär på fyllan vågar jag faktiskt erkänna och säga att jag tycker att ni kommenterar dåligt..'

hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

kör hårt brudar!

2009-11-14 @ 11:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0