voff

Bravos apelsin/mandarin/äpple-juice är himla bra grejor! Jag skulle kunna sluka ett helt paket så fort jag vaknar på morgonen. Fast den bästa apelsinjuicen är ändå brämhults, i alla lägen. Eller ne, inte i alla lägen, egen färskpressad apelsinjuice är alltid bäst. Jag har en grej för apelsiner, juice, citroner, lime, klementiner och citrus i allmänhet. Det är himla gott. himla-gott.

Idag är det onsdag, dagen innan hmm... någons födelsedag. MIN! MIN! Dagen innan min födelsedag. åhå. Sista dagen som sjutton. 
Igår fick jag mitt första paket, i förskott, av en vän som inte kunde hålla sig. Hihi. Det var en väldigt fin present i varje fall!

Nu ska jag slurpra upp bravopaketet, städa mitt rum och sen bege mig in till stan.

Looking forward friends.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0