vi vill också gå på dejt




ungefär såhär lugn har jag tänkt mig att min fredag ska vara.

Nu är det fredag igen. Veckorna går turbo för vår del. Depressionen som drabbat oss alla tre lämnar oss sakta men säkert, förhoppningsvis. Den här fredagen blir soffligg, liggsoff för min del. För Jennis del också, fast hon ska liggsoffa med sin mamma, och jag med Hugo. Hugo ska ligga på min mage och bara vara mysig har jag bestämt, hoppas han går med på det. Fanny ska dejta och ha pusskalas. Kanske? Eller? Fuskit tycker vi andra, vi vill också vara med. Fast bebisbajs och dreggel på tröjan en fredagskväll känns inte heller fy skam. Det här blir en lugn mysfredag helt enkelt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

dejta vem? ;)

2009-11-27 @ 17:45:51
Postat av: klara

är du anonymus så får du inte veta!

2009-11-27 @ 18:49:12
URL: http://dothatdance.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart jag får! någon här i köping? ;)

2009-11-27 @ 20:13:44
Postat av: klara

min munn är zip

2009-11-27 @ 22:05:36
URL: http://dothatdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0