vi är idioter

Hej hopp gummisnopp. Ska snart iväg och tjocka mig med söndagsstek hos farmor och farfar. Fira den där pappadagen. Idag vaknade jag sent och Josse kom förbi med förslag om att gå till Lidköpings enda(?) söndagsöppna café. Vi pratade boys, resor och diverse andra saker som bara förvirrar en just nu. Tror jag svepte fem koppar kaffe.
Bilder från i fredags kan jag snällt lägga ut lite senare när jag kommer hem. Nu är jag hungrig som en antilop och ska sticka över till mina gulliga små gamlingar.






Kommentarer
Postat av: sofieharochnu.blogg.se

haha tycker du? Det är det säkret fler som tycker, men jag tycker hon verkar jätte charmig :)

2009-11-08 @ 16:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0