upside down

Min mamma kom in och sa till mig Fanny du har ingen mysfaktor på ditt rum, men jag sitter ju i sängen och ser inte röran på golvet så jag bryr mig inte så mycket faktiskt. Skiter i att städa helt enkelt.
Pappa blev arg på mig för en stund sen eftersom jag inte orka välja salladsinnehåll i min sallad så jag får helt enkelt svälta ikväll, ska bli spännande och se om jag väger ett kilo mindre imorgonbitti eftersom det enda jag ätit idag är en tacos. Anledningen till att det inte bara är att gå ner till köket och hämta mat är bara för att de fortfarande fixar med golvet..
Men eftersom min kväll vände sig upside down på bara några minuter går jag och lägger mig nu, utan mat i magen.

Uppdate: tror mamma läste mig blogg för nu ropa hon att man kunde gå på golvet. Jag älskar min mamma. Föräldrar är viktigt, fast jobbiga när dom blir griniga.


Den griniga och kvällströtta mensfannyn.

Kommentarer
Postat av: c

right on :D:D:D



var du utklädd?

2009-11-04 @ 01:07:11
URL: http://redandblack.se
Postat av: J

men turk!!1 jag har redan lagat en god frukost så det är försent.. får ta det en annan dag! jag är expert på goda frukostar ffs! varför är du ledig då?

2009-11-04 @ 12:41:08
URL: http://dailyroutine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0