stockholmssången

Jag har varit borta ett tag, det vet jag och jag ber om ursäkt. Fast ja, kan ju skylla på att internet inte funkade hela tiden borta i huvudstaden. Det var i vilket fall som helst trevligt. Hann träffa Malin en liten stund som även hon gör sin praktik i Stockholm.
Några bilder hann jag knappt ta eftersom jag mest var instängd i en lägenhet i Vasastan och sopade upp gips och lösa skruvar. Gud vad Jenni är bra på att sopa, den sopan.
Snart beger jag mig till Klara och Fanny, vi ska dricka glögg och vin och sedan vidare till Daviddoggelito.
Det var allt från mig, hej.

Yeah, jag underhöll mig med spegelkort mellan sopningarna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo ska ju snart ut så det är toppen :)

2009-11-06 @ 19:06:20
URL: http://nymann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0