söndagstjat


Äh den här söndagskvällen kan ju ta sig någonstans. Svintråkig är ordet. Jag rullar snart mot tvn och paradise hotel. Jag vill egentligen inte, jag vill ut på nattäventyr. Men äcsh, jag får nöja mig med apelsin och snart även en vän.

Förresten, jag är ju ett himla stort fan av short message service eftersom jag tycker det är ganska jobbigt att prata i telefon, så när jag får sms eller skickar sms till någon (jag svarar i nästan alla fall, alltid) och personen i fråga inte svarar blir jag väldigt..knäckt. Eller något. Det är bland det värsta jag vet. Att få ett sms, jag svarar kvickt och sen.. hm ja, jag får inget svar. Eller jag skickar iväg ett sms kvickt och sen.. jag får inget svar. Det värsta är nog ändå att få ett svar fyra timmar senare. Tonårsfunderingar. Ja det är en pik. Svara på mina sms bara. 

När jag var i London höll jag mig lite i skinnet gällande messandet, å andra sidan hade jag min trognaste smsvän hack i häl hela resan. Jag vill vara i London idag igen. Hemska söndag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0