sitter gärna i soffan för jag


Sanning och inga lögner. Jag är på ett sätt en väldigt rastlös person som gärna vill att det ska hända saker kring mig hela tiden och jag tycker inte så mycket om att hänga hemma.. samtidigt som jag är världens hemskaste person när det gäller att resa sig från en stol. För exempel. Jag hatar mig sjäv när jag hamnar i såkallad soffkoma. Jag kan sitta i timmar, som jag gjort idag, framför datorn och döda dyrbar tid. Visserligen så har jag idag hunnit med ett spinningpass på friskis men det är nog det enda vettiga jag gjort idag. Jag gjorde i och för sig en mohikanfrilla på oskar vilket kan ses som något utstickande i min i övrigt så ohändelserika dag. Oskar skulle köpa ett nytt tv-spel klockan tolv i natt och sedan spela hela natten, då vill han se lite "tuff" ut. Jag hjälpte han då med den där fåniga frisyren och gav honom en krigsmålning, han blev ledsen när jag sa att resultatet var allt förutom tufft. Han liknade något jag skulle kalla... en trancebög. Fast det kan vara himla tufft också. Jaja. Men vahettere, jag gillar när det händer grejer. Så dra i mig när jag fastnat på stolen. Snälla.

varje kväll innan jag somnat i snart en vecka så har jag lyssnat på paris (vänliga eldar) och jag tror jag gör det ikväll med för jag blir så himla inte opepp på den.

Godnatt alla snälla människor,

Klaris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0