psykologi

Nu har jag tagit mig en varm och lång dusch och nu är det dags för plugg. På torsdag har jag psykologiprov och det känns inte så bra, jag är nämligen sämst på att plugga speciellt när man ska läsa massvis med text då jag oftast somnar och vaknar upp några timmar senare och att det är nattsvart ute gör inte saken bättre.

Idag fattade jag hur man fick över bilderna från iphonen till datorn också, jag har ju inte haft den i 6 månader.

önska mig lycka till och har ni några bra tips om hur man skall göra för att inte somna kan ni skriva dem som en kommentar





Fanny

Kommentarer
Postat av: J

lycka till! och det finns inga tips om hur man ska göra för att inte somna.

2009-11-03 @ 17:54:26
URL: http://dailyroutine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0