nothing to worry about


Dags för lilla Jenni att skriva ett inlägg då. Om vad? Eh. Kanske om vad jag haft för mig idag.
Jag vaknade av pappas fisdoft som sakta trängde sig in mellan dörren. Efter det svepte jag en liter cola och charmade även till mig en kebabtallrik av pappsen min. Sedan kände jag ett behov av att prata och skratta bort gårkvällen (som öhm, blev ganska kortvarig för min del, synd). Så jag åkte över till min lilla Josef. Vi käkade fet grekisk yoghurt och såg på en toppenbra film. Vi grinade ner oss totalt i slutet av filmen när den lille pojken dog. Ha ha. Nu avslutade jag slutet men ni vet ju ändå inte vilken film jag pratar om. Jag diggar oväntade filmer när huvudpersonen dör. Det gör inte Klara. Hon gillar förutsägbara kärleksfilmer utan handling.

Sedan hem och kolla Paradise Hotel och kela med min systers fötter.

En sak till. Jag har glömt min mobil nånstans. Svarar jag inte på era sms så är det för att jag, ah, har glömt den helt enkelt och inte kan svara. Förstått? Bra. Det är frustrerande utan mobil. Det kliar i hela kroppen.




Nu ska jag klia mig i baken och sova. Börjar åtta imorgon. Inte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0